Πολιτική Αντικατάστασης - Επιστροφών

Δωρεάν Αντικατάσταση Προϊόντων

Παρέχεται εφόσον παραλάβατε ελλαττωματικό προϊόν

Διαδικασία Αντικατάστασης

1. Αποστολή Φωτογραφίας: Φωτογραφήστε και στείλτε στο info@Senu.gr τη φωτογραφία του προϊόντος.

2. Τηλεφωνική Επικοινωνία: Καλέστε στο 801 101 0215 για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της αντικατάστασης.

3. Συσκευάστε το Προϊόν: Συσκευάστε το με τον ίδιο τρόπο που το παραλάβατε. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί με τις ίδιες προδιαγραφές με αυτές που παραλήφθηκε.
 Μην ξεχάσετε να βάλετε στη συσκευασία του και όλα τα συνοδευτικά έντυπα (π.χ. Απόδειξη-Τιμολόγιο, αποδεικτικό από Courier, καρτελάκια προϊόντος).

4. Μεταφορική - Courier: Θα το παραλάβει η αντίστοιχη εταιρία που σας το απέδωσε και θα το μεταφέρει σε εμάς χωρίς καμία επιβάρυνση.

Σημείωση: Αν στην περίπτωση του ελέγχου προκύψει ότι το προϊόν δεν είναι ελλαττωματικό, τότε σας το επιστρέφουμε και επιβαρύνεστε τα μεταφορικά.

Επιστροφές Προϊόντων

Αποδεκτές, όταν τηρούνται, όλοι οι παρακάτω όροι:

  • Όταν το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Το προϊόν συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς καθώς και όλα του τα έγγραφα (π.χ. ΔΑ, αποδεικτικό από Courier).
  • Το προϊόν και η συσκευασία του πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν (χωρίς φθορές).
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή/και πλυθεί.
  • Το προϊόν πρέπει να φέρει τα "ταμπελάκια" του.

Σημείωση: Προϊόντα που φέρουν χρήση για όρους υγιεινής, δεν επιστρέφονται.

Διαδικασία Επιστροφής

1. Αποστολή Φωτογραφίας: Φωτογραφήστε και στείλτε στο info@Senu.gr τη φωτογραφία του προϊόντος.

2. Τηλεφωνική Επικοινωνία: Καλέστε στο 801 101 0215 για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.

3. Συσκευάστε το Προϊόν: Συσκευάστε το με τον ίδιο τρόπο που το παραλάβατε. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί με τις ίδιες προδιαγραφές με αυτές που παραλήφθηκε.
 Μην ξεχάσετε να βάλετε στη συσκευασία του και όλα τα συνοδευτικά έντυπα (π.χ. Απόδειξη-Τιμολόγιο, αποδεικτικό από Courier, καρτελάκια προϊόντος).

4. Μεταφορικά: Επιλέξτε όποια μεταφορική ή courier εταιρία επιθυμείτε καθώς τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
 Προσοχή! Δεν θα παραλάβουμε κανένα προϊόν αν κατά την παραλαβή του, μας ζητηθεί να πληρώσουμε τα μεταφορικά, ή να χρεωθούμε το αντίστοιχο ποσό.

5. Έλεγχος - Ενημέρωση: Παραλαμβάνουμε το προϊόν σας και (εντός 10 εργάσιμων ημερών), ελέγχουμε αν τηρήθηκαν όλοι οι όροι για τις επιστροφές προϊόντων.
Αν δεν τηρήθηκαν δεν υπάρχει κανένας αντιλογισμός και μπορείτε να μας ζητήσετε να σας στείλουμε και πάλι το προϊόν αυτό, με την επιβάρυνση των μεταφορικών να είναι δική σας.
Αν τηρήθηκαν οι όροι τότε σας επιστρέφουμε την αξία του προϊόντος (όπως αυτή απεικονιζόταν στην παραγγελία σας) και μπορείτε να την λάβετε με τους εξής τρόπους:
α) Πίστωση στον ηλεκτρονικό λογαριασμό σας, για μελλοντική αγορά προϊόντων μας
β) Εφόσον η πληρωμή έγινε με κάρτα, επιστροφή του αντίστοιχου ποσού στην κάρτα σας
γ) Κατάθεση σε Λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς
δ) Έμβασμα σε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα (στην περίπτωση αυτή τα έξοδα εμβάσματος, βαρύνουν εσάς)

Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη εδώ